måndag 2 maj 2016

Ännu mera hönshus


Kanske börjar bli tjatigt med allt hönsrelaterat men jag vill ju så klart försöka skapa ett paradis till dom med 





Här är ett skåp som jag köpte för 100 kronor på loppis när vi bodde i lägenheten men på grund av snetaket på övervåningen här i huset har det ståt i gäststugan, där var det mest ivägen så jag kom på att det kanske kunde passa fint till att bli värpreden 




Tog bort några hyllplan och målade om det i en väldigt ljus blå färg




Loppisfyndad plåtburk som jag köpte för att ha kycklingarnas "godis" i 




Dörren får vara som den är, åtminstonde ett tag till, för just nu tycker jag på något konstigt vis att den är lite charmig 





Nya sittpinnen var uppskattad 




Tror nästan att dom har blivit dubbelt så stora på bara en vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar